terça-feira, 27 de janeiro de 2015

O caso galego


O caso galego


O galego estranhava que a mulher chegasse tanto o cu para a sebe de palha que separava o quarto deles da arramada das vacas:


-Mira tchatcha, porquê arrumbas tanto el cu á la sebe?
Respondeu a mulher:
-Porque la baca marilha me lo lambe, e a mi me gusta mutcho.
Pergunta o galego:
-Te gusta mutcho?! Pués, Manhana me ficaré you en esse lado. Siempre quiero ber el gusto que tiene.
Na outra noite o galego deitou-se e encostou o cu a sebe, á espera que a vaca amarela viesse lambe-lo. Vem o padre, que andava amantizado com a galega e… serviu-se do buraco que encontrou.
Salta o galego da cama, com um berro:
-Carajo!
Pergunta a mulher:
-Qué té passa, tchico?
Responde o galego:

-Cuno! Me voy a matar a baca marilha! Me hay enfiado um cuerno nel cu, qué hizo sangra y mutcho dolor. Mi boy a matar-la, carajo!



                                                                           

Sem comentários:

Enviar um comentário

Anterior  photo rsz_feed-compressor-compressor_zpsf7904c18.png  photo rsz_feed-compressor-compressor_zpsf7904c18.png